Onlangs organiseerden we sessies (gebruikersgroepen) waarin we Elements gebruikers vroegen om hun mening. Hieruit kwamen vele kleine verbeterpunten, die heel handig zijn tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Veel van deze ideeën zijn nu doorgevoerd in Elements. De meest belangrijke lees je in deze releasenotes.
Dossiersamenvatting uitgebreid |
Kalender uitgebreid |
Start- en einddatum handmatig vullen bij adres |
Schuldschade ja/nee in schademelding |
Menu’s klappen niet meer automatisch uit |
Overige verbeteringen |
Dossiersamenvatting
Via de optie ‘Samenvatting afdrukken’ kon je al een een samenvatting van de belangrijkste dossierinformatie afdrukken of opslaan als PDF. Deze dossiersamenvatting is vanaf nu uitgebreid met de volgende informatie:
- Objecten
- Productomschrijving vanuit het rechterdeel
- Kantoornaam
- Offertenummer uit het linkerdeel
- Hypotheeknummer uit rechterdeel
Kalender uitgebreid
Twee maanden overzicht in de kalender
Het is nu mogelijk om in de kalender te navigeren naar de komende twee maanden (in plaats van slechts één maand). Om dit in te stellen ga je in je kalender naar het ‘hamburger menu’ en vervolgens naar ‘Instellingen’. Het onderstaande scherm wordt dan geopend. Selecteer ‘Ja’ achter ‘Toon twee maanden selectie’ om de functionaliteit aan te zetten.
Nadat je dit hebt ingesteld, ziet de kalender er als volgt uit:
Meerdere personen tegelijk uitnodigen
Het is vanaf nu mogelijk om de personen die je in de kalender geselecteerd hebt, direct uit te nodigen voor een afspraak. Zo hoef je de personen niet nogmaals handmatig aan te klikken. Selecteer hiervoor eerst de personen die je wilt uitnodigen:
Maak vervolgens een afspraak aan in de kalender, door een tijdvak te selecteren. Het volgende scherm wordt nu geopend:
Klik hier op de blauwe knop ‘Geselecteerde personen uitnodigen’. Alle personen uit de selectie staan nu in één keer bij genodigden.
Start- en einddatum handmatig vullen bij adres
Bij verhuizingen en wijzigingen in het adres van de standaardcorrespondentie wordt de einddatum automatisch aangepast. Dit kan nu ook handmatig.
Indien een adres een einddatum in het verleden heeft, is deze niet meer te selecteren in:
- Afspraak
- Productkaart (correspondentieadres en risicoadres)
Als een adres reeds is geselecteerd in een product of een afspraak blijft deze staan.
Schuldschade ja/nee in schademelding
Het is belangrijk om te weten of er schuldschade is. Dat kon voorheen al opgeslagen worden in de schademelding, maar wordt nu ook getoond in het overzicht van de schademeldingen.
Schademelding overzicht printen
Het is nu mogelijk het schademelding overzicht te printen, gebruik hiervoor het print icoon bovenin het scherm.
Menu’s klappen niet meer automatisch uit
Vanaf nu moet je voor de menu’s ‘Verzekeringen’, ‘Producten’, ‘Financieel’ en ‘Beheer’ klikken op het menu voordat deze opent. Hierdoor klappen ze niet direct uit wanneer je er met de muishuis overheen komt.
Let op: Het kan zijn dat je niet al deze menu opties hebt. Dit is namelijk afhankelijk van de rechten van de gebruiker.
Bij de overzichten van de schademeldingen en rekening courant regelingen is nu de hele regel klikbaar.
Naamgeving producten en objecten
Op diverse plaatsen in Elements zijn de producten en objecten nu volgens een vaste opmaak weergegeven.
Voorbeeld van een product met objecten
Voorbeeld van objecten weergegeven in Elements
Overige verbeteringen
- Beëindigde producten worden niet meer getoond in het productoverzicht
- Op het dossier geregistreerde urentotaal toont nu ook uren van gearchiveerde producten
- Melding indien een offerte/polisnummer reeds gebruikt is binnen dezelfde maatschappij
- De poliszoeker is verbeterd, deze negeert nu ‘.’ en ‘–’ bij zoeken
- Letters in postcode worden automatisch hoofdletters bij invoeren
- BUNQ toegevoegd als bank
Geplaatst op 2 oktober 2019