Meer inzicht in inkomensverzekeringen
De inkomenskaart is in samenspraak met onze klanten aangepast. Hierdoor kun je vanaf nu meer gegevens vastleggen, als je werkt met inkomensverzekeringen. Zo heb je meer inzicht en kun je zaken beter signaleren. Ook kun je er bijvoorbeeld (inrichting op aanvraag) selecties op maken of workflows op inrichten.
Extra velden bij rubriekenverzekering
Een “Rubriekenverzekering” wil zeggen dat beide dekkingen worden opgevoerd: “Rubriek A” en “Rubriek B”. Hierbij is de opbouw anders dan bij normale dekkingen, omdat een aantal velden dekkingspecifiek zijn.
Bij dekkingen “Rubriek A” (E11001) en “Rubriek B” (E11002) zijn de volgende velden opgenomen per rubriek. Zie ook het vak met nummer ‘2’ op de afbeelding.
- Indexatie
- Tariefsoort
- Percentage uitkeringsdrempel
- AO criterium
Extra algemene velden
Verder zijn de volgende algemene velden opgenomen (dekking onafhankelijk). Zie ook het vak met nummer ‘1’ op de afbeelding.
- Eindleeftijd
- AO drempel
- AO criterium
- Percentage uitkeringsdrempel
- Geïndexeerd
- Sommenverzekering
- Beroepsomschrijving
Informatie ophalen met tags
De informatie uit deze velden kun je in een e-mail of brief plaatsen door middel van tags. Een voorbeeld tag is: [offertedeel->rubriek a->tariefsoort].
Direct het juiste beeld van een schademelding
Het is nu mogelijk om zelf te bepalen welk document getoond wordt in de preview van de schademelding. Bijvoorbeeld het schadeformulier. Zo heb je direct een goed beeld van de schademelding. Voorheen werd altijd het meest recente document in de schademelding getoond.
Bij het uploaden van een document onder de schademelding, geef je aan of dit het primaire schadedocument moet worden:
In de lijst met documenten onder de schademelding kun je vervolgens met de groene pin het primaire schadedocument aanpassen. Deze is dan altijd zichtbaar bij het openen van de schademelding. Wanneer je dit niet aanpast met de pin, blijft het eerst geüploade (of gekoppelde) document zichtbaar.
Mutatiebatches sneller controleren
Je kunt vanaf nu een mutatiebatch sneller controleren en verwerken. Soms bevat een mutatiebatch namelijk een prolongatiebericht “ter informatie”. Dit bericht heeft geen financiële consequenties, omdat er geen boekingsonderdeel bij hoort. Deze informatieberichten (‘posten’) tonen we daarom vanaf nu niet meer in de controlelijst en hoef je dus niet meer goed- of af te keuren.
Uitbreiding verwijderen herhalingsfacturen
Het is nu mogelijk om alleen de nog niet verwerkte herhalingsfacturen te verwijderen. Zo kies je eenvoudig voor het verwijderen van alle herhalingsfacturen of alleen de herhalingsfacturen die nog verwerkt moeten worden.
Op het tabblad ‘Herhalingen’ onder een factuur was het voorheen alleen mogelijk om in één keer alle herhalingsfacturen te verwijderen.
De knop ‘Selectie wissen’ is nu vervangen door de volgende 2 opties:
Verbeterde downloadknop voor AFD berichten
Wanneer je de inhoud van een AFD-bericht in detail wil bekijken, kun je het bericht downloaden in de Aplaza module. De knop voor het downloaden van AFD-berichten in de Aplaza module was erg klein en onduidelijk. De knop is daarom groter en duidelijker gemaakt.
Geplaatst op 9 december 2019