1. Kennisbank
  2. Dossier
  3. Registraties
  4. Dossiernotitie aanmaken en wijzigen

Dossiernotitie aanmaken en wijzigen

Het is mogelijk dat je algemene dossierinformatie van een klant in één oogopslag wilt zien en op dossierniveau, dus niet gekoppeld aan een product, wilt noteren. Hiervoor gebruik je de dossiernotitie.

Dossiernotitie aanmaken

Een dossiernotitie maak je aan door bovenin het dossier te klikken op ‘Dossiernotitie aanmaken’.

Er verschijnt een pop-up waarin jouw notitie kunt typen. Via ‘Opslaan’ sla je de notitie op.

Dossiernotitie lezen en wijzigen

Een dossiernotitie lees je en wijzig je door in het dossier rechts bovenin te klikken op ‘Dossiernotitie bewerken’.

Er verschijnt een pop-up met daarin de bestaande tekst. Wil je de tekst alleen lezen dan kan je als je klaar bent klikken op het rode kruisje of op ‘Annuleren’. Wil je de tekst wijzigen dan kan je in het tekstveld de wijzigingen doorvoeren en vervolgens weer opslaan. Als iemand de dossiernotitie wijzigt, wordt in een systeemregistratie vastgelegd wie de notitie heeft gewijzigd.

Dossiernotitie verwijderen

Je kunt de dossiernotie verwijderen door te klikken op ‘Dossiernotitie bewerken’ rechts bovenin in het dossier. Er verschijnt een pop-up. Hier kun je klikken op ‘Verwijderen’.

Tag

Via het insert tag icoon kan je, indien deze is ingericht, de simple tag [=] toevoegen. Of je kunt deze handmatig typen. Door middel van deze tag komt er automatisch te staan wanneer, op welke tijd en door wie de notitie is aangemaakt.

Als de tag niet staat ingericht dan kan de beheerder dit doen of je stuurt hiervoor een e-mail naar support@fasterforward.nl.

Laatste update: 10 januari 2023

Was deze informatie nuttig?

top