1. Kennisbank
  2. Dossier
  3. Producten dossier
  4. Advies/dienst aanmaken in klantdossier

Advies/dienst aanmaken in klantdossier

Vaak is het eerste contact met de klant een adviesgesprek. In het klantdossier wil je dit contact vastleggen. Daarom is een advies vaak het eerste product wat je aanmaakt in een klantdossier. Hieronder wordt uitgelegd hoe je deze als dienst aan kunt maken.

Dienst aanmaken

Ga naar de startpagina van het desbetreffende klantdossier en klik op de groene knop ‘Nieuw product’ om een product aan te maken.

product

Selecteer in het volgende scherm ‘dienst’. Vervolgens wordt er een productkaart aangemaakt. Deze kan je zo volledig mogelijk invullen en vervolgens opslaan.

Let op: alle groene velden zijn verplichte velden!

Rechterdelen aanmaken

Daarna kan je de delen van het product toevoegen door aan de rechterkant van de productkaart op ‘+’ te klikken voor ‘delen’.

Het volgende scherm verschijnt:

Ook hier dient alles zo volledig mogelijk ingevuld te zijn.

Workflow doorlopen

Nadat je de gegevens hebt aangevuld en opgeslagen, kan je de workflow van de dienst doorlopen door op de pijl te klikken achter het veld status.

Dienst2, advies
Laatste update: 5 oktober 2022

Was deze informatie nuttig?

top