1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Dossier
  4. Locatie in een afspraak

Locatie in een afspraak

Indien u gebruik maakt van de Google Calender synchronisatie wordt de locatie van uw gemaakte afspraak ook gesynchroniseerd. De locatie kan op verschillende manieren in de afspraak worden toegevoegd.

Wanneer u een afspraak aanmaakt buiten een dossier vult u bij ‘Locatie’ het  postcode en huisnummer van het desbetreffende adres in en klikt u vervolgens op ‘adres ophalen’. In het veld ‘Locatie’ staat nu het adres achter elkaar, deze regel wordt gesynchroniseerd naar de Google kalender.
Daarnaast is het ook mogelijk het veld locatie te vullen zonder adres, bijvoorbeeld een interne afspraak met als locatie de spreekkamer:

locatie

Wanneer u vanuit het dossier een afspraak aan maakt heeft u de mogelijkheid om een van de locaties te selecteren welke in het dossier bekend zijn. Zo is het ook mogelijk om het adres van de notaris te selecteren (de notaris moet dan wel onder het tabblad ‘partijen en objecten’ ingevuld zijn). Indien u voor ‘Anders’ kiest, kunnen de velden vrij ingevuld worden.

Laatste update: 11 mei 2020

Was deze informatie nuttig?