1. Kennisbank
  2. Dossier
  3. Producten dossier
  4. Serviceabonnement voor onderhoud aanmaken

Serviceabonnement voor onderhoud aanmaken

Beschikbaar in eBlinqx Compleet, Verzekering Provinciaal.

Als je een klant wilt onderhouden, maak dan een abonnement aan in eBlinqx. Dit is ook nuttig als je niet daadwerkelijk abonnementen aanbiedt aan je klanten. Met het abonnement kun je namelijk eenvoudig alle contactmomenten vastleggen.

Bovendien worden er automatisch taken aangemaakt als een collega/binnendienst actie moet ondernemen.

Abonnement aanmaken

Om vanuit eBlinqx gemakkelijk/secuur onderhoud op bestaande klanten uit te voeren dien je eerst een contract op te voeren in het klantdossier.

Klik hiervoor op de knop ‘nieuw product’ en selecteer ‘contract’. 

Vul in het linkerdeel minimaal alle verplichte velden in en klik op opslaan.

Klik vervolgens rechts op het plusje om een contractdeel aan te maken. Vul ook hier weer alle verplichte velden in en klik op de knop om deze op te slaan.

Doorloop workflow

Vul contactmoment in

Vervolgens doorloop je de workflow. In de workflow geef je aan wanneer het eerstvolgende contactmoment is. Hierdoor wordt een taak voor de behandelaar aangemaakt om contact met de klant op te nemen op die datum.

Geef aan of klant bereikbaar was en leg gesprek vast

In standaard workflow geef je per belpoging aan of de klant wel/niet bereikbaar was. Indien de klant bereikbaar was, vul je in het gespreksverslag de besproken acties in.

Let op: indien gewenst kan je de workflow anders laten inrichten door Blinqx. Stuur hiervoor een e-mail, inclusief gewenste workflow, naar support@fasterforward.nl. Wij nemen dan contact met je op voor eventuele kosten en de inrichting.

Geef acties door aan binnendienst

Daarna heb je ook de optie om een overdracht te doen naar de Binnendienst. Hierbij wordt een taak voor de Binnendienst aangemaakt. Hierin zijn staan de acties uit het gespreksverslag.

Uiteraard zijn er verschillende situaties waar rekening mee gehouden is. Als de klant bijvoorbeeld pas na 3 belpogingen (niet) bereikbaar is, wordt er een e-mail als concept klaargezet.

In alle gevallen dien je aan het einde van het proces de volgende contactmoment op te geven. Zo begint de workflow weer vanaf het begin.

Laatste update: 1 mei 2024

Was deze informatie nuttig?

top