1. Kennisbank
  2. Elements
  3. mijnDigimap
  4. Waarom ontvangt mijn klant zijn mijnDigimap inlog niet?

Waarom ontvangt mijn klant zijn mijnDigimap inlog niet?

U heeft via de workflow een mijnDigimap inlog aan laten maken voor uw klant. Hij of zij geeft echter aan dat deze inlog niet ontvangen is. Controleer in eerste instantie of de e-mail aangemaakt is of niet. Indien verzonden is deze altijd terug te vinden onder het tabblad communicatie in uw klantdossier. Indien u de e-mail hier niet terug vindt, controleer dan de volgende zaken:

  1. Heeft de 1e aanvrager uit de offerte/dienst een e-mailadres onder zijn naam?
  2. Is er reeds een inlog aangemaakt onder zijn naam met hetzelfde e-mailadres? (Dit controleert u in het tabblad “Export > mijnDigimap”.)

export

Heeft u bovenstaand gecontroleerd en is het probleem hiermee niet verklaard? Neem dan contact op met onze support afdeling en vermeld hierbij om welk klantdossier en e-mailadres het gaat.

Laatste update: 5 oktober 2018

Was deze informatie nuttig?