• Klantgericht communiceren vanuit het klantdossier


    Het klantdossier staat centraal in Elements. Vandaar dat het belangrijk is om vanuit het klantdossier te werken en niet vanuit uw e-mailbox. In het klantdossier komen namelijk uw klantgegevens terug, ook de correspondentie, documenten, producten en afspraken. Door deze opbouw heeft u altijd alle informatie van een relatie bij de…

  • Kent u deze tips & tricks al?


    Wij hebben een aantal handige tips & tricks voor u opgesteld. Of u al lang of kort werkt met Elements, deze tips & tricks zijn handige weetjes voor het werken met Elements! Klik hier voor de lijst met alle tips & tricks.

  • Waar vind ik mijn handtekening?


    In uw Elements omgeving heeft u een standaard e-mail handtekening ingeregeld. Uw handtekening kunt u terug vinden in ‘Mijn instellingen’, dit kan een uitgeschreven handtekening zijn of een handtekening die aan de hand van een tag wordt opgehaald. Klik hier voor meer informatie over het wijzigen van uw handtekening.

  • Wachtwoorden Beleid


    Faster Forward heeft het volgende beleid omtrent het resetten en verstrekken van wachtwoorden. Voor het resetten van een wachtwoord neemt u contact op met support op 0164-271281 of via e-mail support@fasterforward.nl. Support volgt de volgende stappen: U bent uw wachtwoord vergeten en belt naar onze support afdeling. Zij geven aan…

  • 5 wijzigingen in Elements die je misschien al was vergeten


    Vroeger Nu Onder ons motto ‘iedere dag een beetje beter’ zijn onze developers constant bezig met het verbeteren van Elements. Zo hebben veel schermen en pop-ups onlangs een nieuw likje verf gekregen. Ook zijn er functionaliteiten toegevoegd. Heeft u deze gemist in de releasenotes? Wij vatten ze nog even samen….

  • Aplaza inbox uitgebreid


    Aplaza inbox Openstaande mutatie zichtbaar in de productkaart bij TP incasso Dossier samenvatting uitgebreid Aplaza inbox is geüpdatet De filters in de Aplaza inbox staan nu op alfabetische volgorde. De documentsoort staat vanaf nu vermeld in het overzicht van binnengekomen berichten. Het bericht hoeft hiervoor niet meer geopend te worden….

  • Stel uw afwezigheidsassistent in tijdens uw vakantie


    Een vakantie in het vooruitzicht? Stel alvast uw afwezigheidsassistent in! Vanuit de e-mailmodule is het mogelijk om een afwezigheidsmelding te versturen indien u een bepaalde tijd niet per e-mail bereikbaar bent. Klik hier voor meer informatie over het instellen van uw afwezigheidsassistent.

  • Support nieuws 2019


    Wist u dat… Onze supportafdeling sinds april uitgebreid is met een nieuwe collega, Jay Pluymaeckers, mogelijk heeft u hem al gesproken. Elements beoordeeld is met een 8,5 in het DFO onderzoek. Lees hier meer hierover. Wij sinds 1 januari 2019 al 1890 supportvragen per mail én 2430 telefoontjes hebben behandeld….

  • HDN 19 en bankafschriften


    HDN 19 Bankafschriften inlezen HDN 19 Donderdag 16 mei wordt voor u Faster Forward Elements geüpdatet. De software voldoet daarmee alvast aan de HDN standaard versie 19. Die wordt vanaf zaterdag 25 mei gehanteerd. Meer informatie vindt u op de HDN website. Bankafschriften inlezen Voor het inlezen van bankafschriften is…