• Uitbreiding op management info, schademodule en incasso


    Partijen met betrekking tot schademeldingen Uitbreiding management info Aantal incasso pogingen zichtbaar Uitbreiding op de API Partijen onder schademeldingen versimpeld In Elements was het al mogelijk om de partijen in een schademelding toe te voegen via een apart tabblad. Deze toegevoegde personen werden dan ook opgeslagen en voor altijd beschikbaar…

  • Nu in de update! Lot Hypotheken


    Lot Hypotheken is een nieuwe maatschappij onder NIBC Bank. De Update knop is nu beschikbaar in Elements. Mocht u zelf de maatschappij willen toevoegen dan heeft u deze gegevens nodig om in Faster Forward Elements de producten in te richten: Lot hypotheken HDN certificaatnummer: 322769HDN Maatschappijcode: LT Productgroep: Hypotheek Hypotheekbond…

  • Ken je de module Track & Trace?


    In deze module vind je een overzicht van de dossiers waarin reeds producten staan. Track en trace biedt meerdere manieren van filteren aan.  Op deze manier zijn verschillende zaken inzichtelijk te maken die je kan gebruiken voor de eigen statistieken. Het overzicht kan naar Excel of PDF geëxporteerd worden. Voor…

  • Nieuw: PDF’s samenvoegen en splitsen, spam e-mailbox en meer


    Inhoud PDF documenten splitsen en samenvoegen vanuit een dossier Inzicht in ongewenste e-mails Meer managementinformatie via doorklik op grafiek Kleuren managementinformatie verbeterd Verwijderen van taken verbeterd Nieuwste document standaard bovenaan Track & Trace uitgebreid met categorie Bedragen in ADN overzicht gesplitst API uitgebreid met huisstijl organisatie PDF documenten splitsen en…

  • Verfris de updatemails in het hypotheektraject


    Het is vanaf nu mogelijk om de afbeeldingen van het stappenplan van het hypotheektraject te laten aanpassen. Dit stappenplan bevat 6 of 7 huisjes (zie onderaan deze pagina). De nieuwe afbeeldingen zijn beschikbaar in het Nederlands en het Engels. Wil je de nieuwe vormgeving? Stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl….

  • Schadevrije jaren toevoegen nu beschikbaar voor iedere schadebehandelaar


    Elements heeft een nieuwe functionaliteit! Onder een persoon of organisatie kun je vanaf nu de schadevrije jaren vastleggen. Deze functionaliteit is beschikbaar voor iedere gebruiker die gebruik maakt van de schade-functionaliteiten. Schadevrije jaren toevoegen Om de schadevrije jaren toe te voegen, ga je naar de persoon of organisatie in beheer…

  • Certificaat verlengen voor ADN/Aplaza ook in Elements!


    Voor het ontvangen van berichten in Elements via ADN en Aplaza is een certificaat nodig. Dit certificaat ontvangt u van Solera – Time en is een jaar geldig. Na dat jaar ontvangt u van Solera bericht om het certificaat te verlengen. Belangrijk om te  weten is dat dit certificaat ook in…

  • Let op: vul de organisatie van een HDN-bericht correct aan


    Als er een hypotheekaanvraag (AX-bericht in de HDN inbox) is binnengekomen vanuit het adviespakket, moet deze soms aangevuld worden. Let hierbij op dat je dezelfde organisatie kiest die ook gekozen is in het adviespakket. Indien je hier niet dezelfde maatschappij kiest als in het AX-bericht, gaat de aanvraag niet naar…

  • Schadevrije jaren opslaan, zoeken op registratie-onderwerp en meer


    Updates op inlogscherm Vrij zoeken op onderwerp in registraties Verbeterde weergave van bijlagen in e-mails Overzicht schademeldingen verbeterd Schadevrije jaren vastleggen onder persoon en organisatie Factuurnummer zichtbaar bij bewerken van de factuur Status van polis zichtbaar in Aplaza overzicht Productcategorie opgenomen in Excel export Track & Trace Social media aangepast…

  • Nodig klanten uit voor hun belastingaangifte met workflows


    Wist je dat we een workflow hebben voor fiscale abonnementen? Met deze workflow in Elements nodig je je klanten ieder jaar uit voor hun belastingaangifte. Daarnaast ontvangt je klant tot en met 1 april herinneringen om zijn gegevens aan te leveren. De workflow houdt in de gaten of er een…