Tips

Laatste tips

Hieronder vind je onze laatste tips. Meld je hier aan om regelmatig tips te ontvangen.

Meer informatie in de header van een dossier? Kan geregeld worden!

Wist jij al dat de header van een dossier op maat gemaakt kan worden? Deze kan gepersonaliseerd worden naar eigen wensen.

Lees verder
Maak een overzichtelijke rapportage met deze persoonlijke filters

Het is mogelijk om een overzichtelijk rapport te maken door persoonlijke filters in te stellen in je eigen omgeving. Lees hier meer.

Lees verder
Uw, jouw, jullie? Met deze instelling gaat het vanzelf goed

Het is nu makkelijker om klanten in een bepaalde aanspreekvorm, formeel of informeel, aan te schrijven. Je kunt nu namelijk twee zaken instellen: Formeel of informeelPer dossier kun je ‘Formeel’ of ‘Informeel’ als aanspreekvorm instellen. Dit zorgt ervoor dat klanten automatisch met ‘je’ of ‘u’ worden aangesproken. Meervoud of enkelvoudDaarnaast…

Lees verder
Weet precies welke stukken worden afgekeurd en door wie

Zijn er in juni meer bankafschriften of salarisstroken afgekeurd? En door welke geldverstrekker? Dat zie je nu overzichtelijk in de module ‘Managementinformatie‘ in Elements. Zo heb je meer inzicht in je hypotheekaanvragen en kun je je First Time Right verbeteren.

Lees verder
Blije klanten met deze 6 Uwkluis features

In Uwkluis hebben je klanten hun financiële gegevens altijd binnen handbereik. Zowel op de desktop, als met de Uwkluis app. En als jouw klanten snel vinden wat ze zoeken, verhoog je jouw klanttevredenheid.

Lees verder

Tips in je inbox?

Meld je aan om iedere twee weken een tip over Elements in je e-mailinbox te ontvangen.

top