Laatste tips
Hieronder vind je onze laatste tips. Meld je hier aan om regelmatig tips te ontvangen.
Wist jij al dat de header van een dossier op maat gemaakt kan worden? Deze kan gepersonaliseerd worden naar eigen wensen.
Het is mogelijk om een overzichtelijk rapport te maken door persoonlijke filters in te stellen in je eigen omgeving. Lees hier meer.
Het is nu makkelijker om klanten in een bepaalde aanspreekvorm, formeel of informeel, aan te schrijven. Je kunt nu namelijk twee zaken instellen: Formeel of informeelPer dossier kun je ‘Formeel’ of ‘Informeel’ als aanspreekvorm instellen. Dit zorgt ervoor dat klanten automatisch met ‘je’ of ‘u’ worden aangesproken. Meervoud of enkelvoudDaarnaast…
Zijn er in juni meer bankafschriften of salarisstroken afgekeurd? En door welke geldverstrekker? Dat zie je nu overzichtelijk in de module ‘Managementinformatie‘ in Elements. Zo heb je meer inzicht in je hypotheekaanvragen en kun je je First Time Right verbeteren.
In Uwkluis hebben je klanten hun financiële gegevens altijd binnen handbereik. Zowel op de desktop, als met de Uwkluis app. En als jouw klanten snel vinden wat ze zoeken, verhoog je jouw klanttevredenheid.