
Updates op inlogscherm
Vanaf nu is er op je Elements inlogpagina een infoblok zichtbaar op het moment dat wij je willen informeren over:
- Maandelijks onderhoud
- Releases
- Afwezigheid Faster Forward
- Algemene mededelingen
Dit blok is dus niet zichtbaar als er geen updates te communiceren zijn. Voorheen ontving je voor dergelijke informatie een eenmalige pop-up. Nu kun je vanaf de inlogpagina de informatie altijd direct terugvinden.

Vrij zoeken op onderwerp in registraties
De filter ‘Zoeken op onderwerp’ is aangepast naar een vrij tekst veld. Hierdoor zijn registraties makkelijker terug te vinden. Eerder was deze filter een dropdown met bestaande onderwerpen. Dit is aangepast naar een vrij tekstveld. Er kan nu gezocht worden op (een deel van) het onderwerp van de registratie.

Verbeterde weergave van bijlagen in e-mails
De voorvertoning van een bijlage in een e-mail is verbeterd. Wanneer je klikt op het vergrootglas geeft, verschijnt er een pop-up met de voorvertoning. Hier zag je voorheen slechts een klein deel van de bijlage, doordat er automatisch werd ingezoomd. Vanaf nu is de volledige bijlage direct zichtbaar.



Overzicht schademeldingen verbeterd
Het overzicht met schademeldingen is verbeterd. De volgende functies zijn vanaf nu beschikbaar:
- Printen op productniveau
- Kolom ‘Objecten’ in plaats van ‘Kenteken’
- Sortering mogelijk op kolom ‘Objecten’

Schadevrije jaren vastleggen onder persoon en organisatie
Onder een persoon of organisatie kunnen nu de schadevrije jaren vastgelegd worden. Om hiervan gebruik te maken moet een recht aangezet worden. Stuur hiervoor een e-mail naar support@fasterforward.nl.
Vervolgens ga je naar de persoon of organisatie in beheer of via het dossier.


Wanneer je de schadevrije jaren wil wijzigen, dien je de regel te verwijderen en opnieuw in te voeren.

In de schadekaart ziet het er als volgt uit:


Factuurnummer zichtbaar bij bewerken van de factuur
Het factuurnummer is nu ook zichtbaar bij het bewerken van de factuur. Voorheen was dit nummer alleen zichtbaar in het facturenoverzicht.
Na het klikken op het wijzig icoon bij de factuur, wordt de factuur geopend. Hier is nu ook het factuurnummer linksboven zichtbaar (zie onderstaande afbeelding).

Status van polis zichtbaar in Aplaza overzicht
In het Aplaza overzicht wordt nu aangegeven of een polis gearchiveerd, beëindigd of geroyeerd is.
Wanneer een polis gekoppeld moet worden in de Aplaza inbox, klik je op de blauwe pijl bij Polis/pakket. Vervolgens verschijnt het overzicht met polissen waarin nu aangegeven wordt of een polis gearchiveerd, beëindigd of geroyeerd is.

Productcategorie opgenomen in Excel export Track & Trace
In de Excel export van Track & Trace is de categorie van het product of de dienst opgenomen. Zo zie je nu ook wat voor categorie hypotheek het is (zie onderstaande afbeelding). Daarnaast zie je bijvoorbeeld ook of het een inboedelverzekering op een schadeverzekering is.


Social media aangepast
Onder een persoon of organisatie kan een link naar de social media ingevuld worden. Daar zijn de volgende aanpassingen in doorgevoerd:
- URL kan ingevuld worden (bijvoorbeeld https://www.facebook.com/OrganisatieBV/)
- In de selectie lijst is ‘Google+’ verwijderd
- In de selectie lijst is toegevoegd: Find.nl en Skype

Uitbreiding API
Deze release bevat weer een uitbreiding op de API. Zo is het onder andere vanaf nu mogelijk om vanuit de telefonie koppeling een dossier te openen en een registratie te maken in het dossier. Dit moet geïmplementeerd worden door de implementerende partij.
Bekijk de uitbreidingen op onze site: http://api.fasterforward.nl/
Geplaatst op 15 januari 2020