Nieuws

Laatste nieuws

Hieronder vind je onze laatste nieuwsberichten.

BNP bankgaranties nu te accorderen in de Digimap

Garantiestellingen van BNP Paribas Cardif kunnen nu digitaal worden aangevraagd vanuit Elements. Hierdoor hoef je niet meer heen en weer te mailen, waardoor je het aanvraagproces versnelt. Daarnaast hoeft de klant geen document te printen en te ondertekenen, waarmee je de klantreis optimaliseert. Het aanvragen van de bankgarantie doe je…

Lees verder
On Route app uitgebreid met e-mails versturen en taken aanmaken

Wist je dat Elements ook als app beschikbaar is? Met de On Route app verstuur je nu ook e-mails naar klanten, maatschappijen en andere contactpersonen. Daarnaast maak je nu ook eenvoudig nieuwe taken aan. De app is beschikbaar voor iOS in de App Store en voor Android in de Play…

Lees verder
Gratis standaard e-mails voor jouw advieskantoor

Wil je effectief gebruik maken van de nieuwe SMART selectie: “Klanten met of zonder specifieke producten” (beschikbaar vanaf 13 juli 2021)? Dan hebben wij goed nieuws! We hebben namelijk standaard e-mails geschreven, die jij kunt gebruiken voor je communicatie. Wanneer je dan een klantselectie naar wens hebt gemaakt, kun je…

Lees verder
Schadeverzekering invoeren verder geoptimaliseerd

In de laatste Elements update van 4 mei is het invoeren van schadeverzekeringen verbeterd. Op basis van de feedback van onze klanten hebben we een aantal extra verbeteringen doorgevoerd. In dit artikel lees je wat we hebben aangepast. Bestaande productnamen weer te selecteren Na de update van 4 mei, waren…

Lees verder
Belangrijk: Lifetri polissen instellen

Er komt een nieuwe maatschappij beschikbaar: Lifetri. Om van Lifetri ADN berichten via Solera te ontvangen, is het belangrijk dat dit ingericht wordt in je Elements omgeving. Het is belangrijk dat je middels de ‘Update beschikbaar’ knop op 19 april de nieuwe maatschappij en porcode toevoegt. Wat moet je doen?…

Lees verder

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrieven om regelmatig
tips te ontvangen.