
Inhoud
PDF documenten splitsen en samenvoegen vanuit een dossier
In Elements was het al mogelijk om PDF documenten te splitsen en samenvoegen wanneer deze ontvangen werden via een e-mail.
Vanaf nu is het ook mogelijk documenten handmatig samen te voegen of te splitsen vanuit het tabblad documenten in het dossier.
Let op! Alleen PDF documenten kunnen samengevoegd/gesplitst worden.
Samenvoegen of splitsen
Selecteer 1 of meerdere documenten die je wilt samenvoegen en klik op de grijze knop ‘Documenten splitsen/samenvoegen’.

In het volgende scherm geef je je actie aan. Bij samenvoegen selecteer je beide bestanden en klik je vervolgens op ‘Samenvoegen’. Om een bestand te splitsen, gebruik je de knop met de schaar.

Nadat het document opgeslagen is, vind je deze terug in het tabblad ‘Documenten’.

Inzicht in ongewenste e-mails
Het is vanaf nu mogelijk om ook de SPAM map van je mailbox te synchroniseren in Elements. Zo mis je nooit meer een e-mail die per ongeluk als ongewenst is aangemerkt.
De map ‘Ongewenst’ is zichtbaar, zodra je dit ingesteld hebt.

Instellen
Om de SPAM-map te synchroniseren, dien je dit in te stellen in de e-mailmanager. Neem hiervoor onderstaande stappen.
Indien je geen toegang hebt tot de e-mailmanager neem dan contact op met je Elements beheerder met het verzoek dit in orde te maken.
- Ga naar Beheer -> E-mail Manager;
- Klik op de e-mailbox waarvoor je de SPAM-map wilt synchroniseren;
- Klik op de grijze knop ‘IMAP mappen ophalen’;
- Selecteer bij ‘IMAP ongewenste berichten’ de SPAM map;
- Klik bovenin het scherm op het groene vinkje om op te slaan.

Meer managementinformatie via doorklik op grafiek
Het is vanaf nu mogelijk om vanuit de grafieken ‘omzet per verdichting’ en ‘kosten per verdichting’ direct door te klikken naar de verdichting.

Kleuren managementinformatie verbeterd
De kleuren van de managementgrafieken zijn gewijzigd. Hierdoor is bijvoorbeeld de hoeveelheid afspraken van iedere adviseur beter zichtbaar.

Verwijderen van taken verbeterd
Voorheen was het niet mogelijk om een groepstaak alleen voor jezelf te verwijderen. Vanaf nu is het mogelijk om een groepstaak alleen voor jezelf te verwijderen, zonder dat deze taak bij de rest van de gekoppelde personen verwijderd wordt.
Via de optie ‘Voor mijzelf’ wordt de taak alleen voor jou verwijderd. Via de optie ‘Voor iedereen’ wordt de taak voor ieder persoon in de taak verwijderd.
Daarnaast is het ook het verwijderen van taken met herhaling vereenvoudigt. Deze opties zijn nu zichtbaar in dezelfde pop-up.

Nieuwste document standaard bovenaan
In het tabblad documenten en bij het toevoegen van documenten in een e-mail wordt vanaf nu standaard het nieuwste document bovenaan getoond.

Track & Trace uitgebreid met categorie
In de export (naar Excel of afdrukken) van de track& trace module wordt nu ook de productcategorie opgenomen.
Let op! De productcategorie zie je niet terug in het Track & Trace overzicht in Elements, alleen bij het exporteren van de gemaakte selectie naar Excel en/of bij het afdrukken.

Bedragen in ADN overzicht gesplitst
De bedragen in het ADN overzicht worden nu gesplitst in Provisie en Rekening Courant bedrag.

API uitgebreid met huisstijl organisatie
Het is nu mogelijk om de huisstijl van een organisatie in Elements op te slaan ten behoeve van de API.
Deze kun je opslaan onder de organisatie, hiervoor dient een recht aangezet te worden.
- Ga hiervoor naar Beheer -> Organisatie & personen -> Tabblad huisstijl
- Stel hier de kleurcodes en het logo van de organisatie in (zie onderstaande afbeelding)

Hierbij is het mogelijk om als Centrale Organisatie de huisstijlen van alle deelnemers te overschrijven. Dit gebeurt wanneer bovenstaande onder de Centrale Organisatie ingesteld wordt.
Geplaatst op 19 februari 2020