Op dinsdag 8 juni lanceren we weer een nieuwe versie van Elements. Het financieel overzicht in een klantdossier is volledig vernieuwd. Daarnaast kun je eenvoudig verzekeringen aanvragen dankzij de integratie van AWI.
Financieel overzicht vernieuwd
Om precies te zien wat een klant heeft gekost en oplevert, is het financieel overzicht geoptimaliseerd. De grafieken zijn verduidelijkt, zodat je meer inzicht hebt in de omzet en kosten van een klant. Daarnaast is het mogelijk om de kosten te bereken op basis van je uurtarief en zie je de verwachte jaaromzet van gekoppelde personen in andere dossiers.
Het resultaat is een volledig beeld van de kosten en opbrengsten van een klant. Je vindt het financieel overzicht in het klantdossier onder het tabblad Financieel -> Overzicht. Dit overzicht kan ook worden afgedrukt.
Grafiek ‘Algemeen’
Hier zie je de opbrengsten, kosten en het bijbehorende resultaat van het afgelopen jaar. Dit is een visuele weergave van de tabellen op deze pagina.
Uren
Hier zie je per jaar het totaal van uren die medewerkers van jouw organisatie geboekt hebben in dit dossier.
Let op: Alleen de activiteiten waarop is geboekt via de urenregistratie, worden weergegeven. Gebruik je alleen de activiteit ‘Algemeen’ en wil je meer activiteiten toevoegen? Neem dan contact op met onze supportafdeling.
Opbrengsten
Hier zie je de reeds ontvangen en te verwachten opbrengsten per categorie.
Openstaande facturen
Hier zie je de facturen die nog niet betaald zijn door de klant. Dit zijn facturen die nog niet zijn tegengeboekt in je boekhouding.
Producten
Hier zie je alle lopende producten van dit dossier. Dit zijn producten die niet geroyeerd of gearchiveerd zijn.
Actuele jaarpremies
Hier zie je de huidige jaarpremies van alle lopende verzekeringen in dit dossier.
Informatie icoon
Sta met je muis stil op het i-icoontje voor meer informatie over de tabel of grafiek.
Eenvoudiger verzekeringen aanvragen via AWI
Vraag je al particuliere (volmacht)verzekeringen aan met AWI? Dan ga je vanaf nu tijd besparen. Klantgegevens worden namelijk automatisch ingevuld in AWI. Daarnaast is de software te gebruiken vanuit Elements, waardoor je maar één keer moet inloggen en geen extra scherm hoeft te openen.
Let op: de AWI integratie werkt alleen voor particuliere dossiers. Daarnaast dien je ook AWI Connect af te nemen bij AWI om de integratie te gebruiken.
Wanneer je Elements en AWI gebruikt, kunnen wij het tabblad ‘AWI’ instellen in je Elements omgeving. Dit tabblad is dan zichtbaar in ieder klantdossier.
Vergelijken en aanvragen
Vanuit dit tabblad kun je verzekeringen vergelijken en verzekeringen aanvragen. De offerte of afgesloten polis komt uiteindelijk weer terug in de Aplaza-inbox in Elements.
Wil je de AWI integratie gebruiken? Je dient dan eerst een contract af te sluiten met AWI. Stuur vervolgens een e-mail naar support@fasterforward.nl.
Geplaatst op 4 juni 2021