40 nieuwe features voor iedere medewerker

Op 13 september is Elements weer verbeterd en uitgebreid met 40 nieuwe features voor iedere medewerker.

Van eenvoudig elke week automatisch antwoorden, een verbeterd financieel overzicht, sorteren van producten bij het koppelen aan een e-mail tot aan e-mails opvolgen in een dossier en sneller akkoord geven in pop-ups.

Daarnaast zijn er ook tal van verbeteringen op het gebied van verzekeringen en hypotheken doorgevoerd. Zo blijf je ook na de zomer in de ontspanningsmodus! Hieronder lees je alle nieuwe features.

Algemeen

Eenvoudig elke week automatisch antwoorden

Je kunt nu eenvoudig elke week een automatisch antwoord e-mailen. Als je bijvoorbeeld elke woensdag vrij bent, worden op woensdag alle binnenkomende e-mails automatisch beantwoord. Zo hoef je dit maar in één keer in te stellen.

Daarnaast is het nu mogelijk om het antwoord slechts één keer per week te versturen naar een afzender. Als iemand jou dus elke dag een e-mail stuurt, wordt alleen de eerste keer een e-mail teruggestuurd.

Tot slot zie je nu duidelijk wanneer een automatisch antwoord actief is en kun je een automatisch antwoord eenvoudig dupliceren. Bovendien is de lay-out van alle tabbladen van de instellingen van de e-mailbox vernieuwd.


Eenduidige namen voor rollen bij producten

De rollen voor adviseur, acceptant en behandelaar zijn nu hetzelfde bij alle typen producten. Voorheen waren de benamingen van de rollen verschillend per product. Doordat deze rollen nu overal dezelfde naam hebben, is het duidelijker welke rol een persoon heeft bij een product, zoals een hypotheek.

Deze nieuwe rollen zijn beschikbaar als tags en op te halen uit Elements via onze API. De voorgaande tags en API endpoints blijven ook werken.


Financieel overzicht verbeterd en uurtarief ingevuld

Op verzoek van veel klanten hebben we de overzichten ‘Uren’, ‘Opbrengsten’ en ‘Uren vs opbrengsten’ naast elkaar gezet. Zo bekijk je de belangrijkste financiële gegevens in één oogopslag.

Daarnaast wordt, indien ingevuld, het uurtarief op deze pagina automatisch gevuld met de standaard dossier kosten van dat dossier.


Taakfilter binnen een dossier op te slaan

Als je filtert binnen de taken in een dossier, is het mogelijk om deze op te slaan. Zodra je dan terug in het dossier komt, zie je direct de taken die je eerder hebt gefilterd. De velden ‘Naam’ en ‘Nummer’ worden niet standaard opgeslagen, want die worden vaak slechts eenmalig gebruikt.

Deze functionaliteit was al beschikbaar in het algemene takenoverzicht. De filters die je daar opslaat, worden niet meegenomen naar een dossier.


Meerdere documenten tegelijk uploaden

Je kan nu meerdere documenten (maximaal 25) in één keer uploaden in een dossier. Deze documenten worden vervolgens opgeslagen in het dossier onder het tabblad ‘Documenten’ met Soort “Anders, n.l.”.

Na het uploaden is het mogelijk om de documenten aan te passen en te koppelen aan producten en/of diensten.


Nieuw uiterlijk productbeheer

De module ‘Productbeheer’ heeft een volledig nieuw uiterlijk gekregen. Ook de tabbladen die binnen deze module vallen zijn vernieuwd. Hiermee is het beheren van producten duidelijker doordat deze in lijn is met de nieuwste schermen in Elements.


E-mails opvolgen ook mogelijk in dossier

In dossiers is het nu ook mogelijk om een e-mail met een bepaalde kleur vlag te markeren. Zo kan je in een dossier filteren op e-mails met een bepaalde kleur vlag.


Naam en type product, contract en/of schademelding in te zien bij e-mail

In het e-mailoverzicht zie je nu aan het icoon aan welk product of dienst de e-mail is gekoppeld (bijv. een contract, hypotheek of schadeverzekering).

Daarnaast, als je met je muis op een icoon van een contract en/of schademelding gaat staan, zie je nu de naam van het product.

Ook bij het koppelen van een e-mail worden de iconen getoond, zodat je welk product het is en wat de status is.


Producten zelf te sorteren bij koppelen aan e-mail

Het is vanaf nu, tijdens het koppelen van producten aan een e-mail, mogelijk om zelf de volgorde (sortering) van de producten aan te passen. Wanneer je in de pop-up op een kolomnaam klikt, wordt de volgorde aangepast.


Bezit verduidelijkt bij koppelen document

Bij het toevoegen van een document is het bezit, bijvoorbeeld een voertuig, verduidelijkt. Bij een auto zie je nu bijvoorbeeld het kenteken, het merk en de omschrijving van de auto. Hierdoor is het duidelijker aan welk bezit je het voertuig koppelt.


E-mail bij taak terug te zien

Wanneer je een taak aanmaakt van een e-mail, zie je nu deze e-mail terug onder de taak. Zo hoef je niet meer te zoeken naar de e-mail maar zie je in de taak gelijk de bijbehorende informatie.


Polisnummer terug te zien in documenten

Als er een document aan een product gekoppeld is, dan zie je nu ook het offertenummer. Dit zie je terug in het tabblad ‘Documenten’ in een dossier.


Sneller akkoord geven in pop-up

Je kunt nu sneller ‘Ja’ of ‘Nee’ kiezen in een Elements pop-up. Met ‘Enter’ wordt direct ‘Ja’ gekozen en met ‘Esc’ wordt ‘Nee’ gekozen.

Let op: dit geldt niet voor een pop-up die door je browser, bijvoorbeeld Google Chrome, wordt getoond.


Nummers met +31 ook toegestaan voor SMS

Er kunnen nu ook SMS berichten worden verzonden naar ingevoerde nummers die beginnen met +31. Zowel +31 als 0031 zijn nu toegestaan.


Originele mail bekijken na doorsturen

Na het doorsturen van een e-mail vanuit een klantdossier kom je nu automatisch terug in de originele e-mail. Zo hoef je deze niet meer terug op te zoeken.


Verzekeren

Taak aan te maken vanuit Aplaza bericht

Het is nu mogelijk om een persoonlijke of groepstaak aan te maken vanuit een Aplaza bericht. De titel en omschrijving van de taak vul je zelf in. Zo kun je voor jezelf of een collega bijvoorbeeld een herinnering aanmaken om binnenkort actie te ondernemen op een offerte.


Workflow reageert op mutaties

Je kunt nu de workflow laten reageren op een mutatie, royement of opschorting die je van de maatschappij via ADN ontvangt. Op deze manier kan je het werken met mutatievoorstellen vereenvoudigen.

Als je mutatievoorstellen en/of deze nieuwe functie wilt gebruiken, stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl. Vermeld hierbij wat je wilt laten inrichten.


Schademelding verduidelijkt bij koppelen van taak

Bij het koppelen van een taak aan een schademelding zie je nu ook het externe schadenummer en het object. Zo kun je schademeldingen beter onderscheiden en koppel je de taak de juiste schademelding.

Als schadedatum, schadenummer, schadenummer extern of object niet is ingevuld, wordt de schademelding niet getoond.


Nieuwste dekkingen en objecten SIVI up-to-date

Als via ADN en Aplaza berichten binnenkomen, worden de nieuwste, bijbehorende dekkingen en/of soorten documenten aangemaakt. Deze zijn namelijk uitgebreid volgens de SIVI richtlijnen van juni, juli en augustus. Hiermee zijn alle te selecteren verzekeringen up-to-date om correct te verwerken in een klantdossier.


Inzicht in eigen risico bij schademelding

Bij het aanmaken van een schademelding zie je nu direct wat het eventuele eigen risico van de klant. Je ziet nu namelijk gelijk de dekkingen met eigen risico. Zo hoef je dit niet op te zoeken in de polis.


Hypotheken

Filteren van HDN berichten verduidelijkt

Het filteren van de HDN berichten in een klantdossier is verduidelijkt. In het tabblad HDN > Berichtenverkeer gebruik je nu de filters aan te linkerkant om te zoeken naar bepaalde HDN berichten. Deze kolom is ook in te klappen zodat je een volledig overzicht hebt.


Overige verbeteringen

  • Het is nu ook mogelijk om CRM acties van dossiers op te halen via de API. Zo zie je welke acties er in het dossier staan.
  • Bij het koppelen van een bijlage uit een e-mail aan een dossier wordt automatisch het gekoppelde product geselecteerd.
  • In het ‘Overzicht RC maatschappijen’ wordt in de omschrijving nu uitgelegd waaruit de totale pakketkosten bestaan.
  • De beschrijvingen van de managementinformatie grafieken zijn verbeterd.
  • De totale grootte (MB) van een e-mail wordt tijdens het aanmaken duidelijker weergegeven wanneer een e-mail de maximale grootte overschrijdt.
  • Rapportage “klanten met uwkluis” is uitgebreid met activatie- en inlogstatus.
  • Diverse verbeteringen doorgevoerd ter verbetering van exporteren dossier.
  • Schademeldingen documenten nu op (niet-)publiek te zetten voor Digimap.

Geplaatst op 9 september 2022 (Laatste update: 14 september 2022)


Laatste 5 releasenotes
Handmatig prolongeren maatschappij-incasso, bankgarantie accorderen via Uwkluis en meer »
Gemakkelijk in- en excasso bestanden verwerken »
Beheerder meldingen, koppeling Adviesbox Online en meer »
Extra partijen toevoegen in dossier, verbeteringen verzekeringen en meer »
Automatisch Aplaza berichten verwijderen, HDN 23.1 update en meer »
top