Vanaf 1 november 2021 gaan we onze telefonische klantenservice aanpassen. Er wordt altijd direct opgenomen wanneer je belt en één van onze medewerkers neemt vervolgens contact met je op.
Waarom doen we dit?
We willen iedere vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Veel vragen die telefonisch binnenkomen, moeten uitgezocht worden. We willen niet dat deze vragen de lijn bezet houden voor andere klanten.
Doordat we alle vragen eerst registreren, kunnen we de werkverdeling beter organiseren. Hierdoor komen de vragen ook z.s.m. bij de juiste medewerker terecht, waardoor de vraag sneller wordt beantwoord. Op deze manier is het beantwoorden van vragen ook het eerlijkst voor iedereen.
Wat verandert er?
De veranderingen op een rij:
- Geen telefonische wachtrij
- Je vraag wordt doorgestuurd naar onze medewerkers
- Een medewerker neemt contact op om je vraag te beantwoorden
- Je vraag wordt snel in behandeling genomen als je mailt naar support@fasterforward.nl volgens deze richtlijnen.
Wat doen we bij spoed?
Bij noodsituaties, bijvoorbeeld als je gehele Elements omgeving niet meer werkt, gaan we nog steeds direct over tot actie. De actuele status is ook te vinden op de statuspagina.
We houden contact
Met deze aanpassingen willen we onze telefonische bereikbaarheid verbeteren en de kwaliteiten van onze specialisten optimaal inzetten. Onze service- en supportafdeling blijft nog altijd persoonlijk contact met je opnemen.
Geplaatst op 2 oktober 2021