Vanaf 14 maart gaan we onze service- en supportlijn weer volledig intern afhandelen. Hierdoor werkt onze service- en supportdesk weer zoals voorheen, voor november 2021.
Proef met externe partij
In november 2021 zijn wij een proef gestart, waarbij wij onze service- en supporttelefoonlijn hebben uitbesteed aan een externe partij. Het doel hiervan was om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Er was namelijk een groter en schaalbaar team beschikbaar om de telefoon aan te nemen, waarmee de wachttijden aanzienlijk verkort zouden worden.
In de praktijk blijkt dit echter niet goed te werken. Mede door de feedback van onze klanten, hebben we besloten om te stoppen met deze externe partij. Wij zijn inmiddels de nodige (technische) maatregelen aan het nemen om dit weer terug te draaien.
Verzamel vragen bij je contactpersoon
Voor een snelle afhandeling van je vragen is het essentieel dat alleen de aangewezen contactpersoon van jouw organisatie naar ons belt of een e-mail stuurt. Iedere organisatie heeft minstens één contactpersoon die gemachtigd is om te bellen met onze supportafdeling. Deze persoon kan wellicht de vraag van een medewerker al beantwoorden of verzamelen welke vragen er vaak worden gesteld.
Geef daarom alle vragen door aan je interne contactpersoon. Wanneer de contactpersoon vervolgens naar ons belt, kunnen wij de vragen op een juiste manier én zo snel mogelijk afhandelen. De telefoonlijn kan namelijk erg druk worden wanneer iedereen die Elements gebruikt, 4000+ personen, ons afzonderlijk gaan benaderen.
Controleer eerst onze kennisbank
In de kennisbank op onze supportwebsite staan meer dan 300 artikelen met instructies. Gebruik de zoekbalk bovenaan om het antwoord op jouw vraag te vinden.
Met vriendelijke groet,
Team Faster Forward
Geplaatst op 18 februari 2022