Inhoudsopgave
Algemeen
CRM en Startpagina nieuw Elements dashboard
Voortaan start uw dag net iets anders! De CRM en Startpagina zijn samengevoegd tot één nieuw dashboard. Bekijk hier de instructievideo van het dashboard.
Met dit nieuwe dashboard ziet u onder andere snel en overzichtelijk:
- uw taken voor vandaag;
- laatst bezochte dossiers;
- eerstvolgende afspraak;
- diverse snelkoppelingen naar modules;
- binnengekomen berichten en ontvangen e-mails.
Hoe is het nu?
Met uw muis gaat u naar de taken van vandaag. Er verschijnt nu een dropdown menu met uw taken van die dag en eventuele verlopen taken. Bij de agenda vindt u in de dropdown de eerstvolgende afspraak en tijd van de hierop volgende afspraak (indien aanwezig). Daarnaast vindt u het Faster Forward Nieuws.
Hoe zoek ik nu een dossier of maak ik een nieuwe aan?
In onderstaande filter zijn diverse velden beschikbaar om een dossier te zoeken. Wanneer er geen resultaten zijn dan kunt u een nieuw dossier toevoegen of de melding sluiten.
Klik op ‘Toon uitgebreide filters’ voor meer zoekopties.
Wanneer één of meerdere iconen groen zijn, zoekt u in deze types dossiers. Dit kan een klantdossier, deelnemersdossier, personeelsdossier en/of leveranciersdossier zijn. Wanneer u er nogmaals op klikt, wordt het icoon grijs en zoekt u niet meer in dit type dossier.
Snelkoppelingen
Afhankelijk van uw rechten op de omgeving zijn er diverse snelkoppelingen weergegeven. Dit zijn bijvoorbeeld de HDN inbox, Track en Trace, Rapportage manager en Campagne manager.
De tegels op uw dashboard weergeven:
- uw laatst bezochte dossiers;
- binnengekomen berichten (HDN, Aplaza, Leadinbox en Risk);
- ontvangen e-mails;
- uitnodigingen voor afspraken;
- binnenkort jarig;
- klachten;
- bladwijzers (zelf toe te voegen, gedeeld en persoonlijk);
- aantal HDN aanvragen per week;
- Elements poll (beheer door Faster Forward).
Bladwijzer toevoegen
Zoals op de vorige startpagina, vindt u weer een tegel met bladwijzers. Klik op het icoontjes rechtsonder om één of meerdere bladwijzers aan te passen. In de pop-up ziet u de bestaande bladwijzers. U wijzigt of verwijdert deze op dezelfde manier als voorheen.
U voegt een nieuwe bladwijzer toe door op het ‘+’ icoon te klikken. Geef hier de naam en URL op van de pagina waarnaar u wilt koppelen. Kies voor ‘Gedeeld’ indien u deze bladwijzer binnen de organisatie wilt delen. Om de wijziging direct te zien klikt u éénmalig op ctrl+F5.
Kan ik mijn dashboard persoonlijk maken?
Ja, u kunt de tegels en snelkoppelingen aan- of uitzetten én de volgorde bepalen naar uw persoonlijke voorkeur.
Klik hiervoor op de snelkoppeling ‘Dashboard’.
Er verschijnt nu een pop-up waar alle voor u beschikbare snelkoppelingen en tegels staan. Met de muis sleept u de snelkoppelingen en tegels naar de gewenste locatie. De ‘actieve snelkoppelingen’ (rechtse zijde) zijn zichtbaar op uw dashboard.
Nieuw bestandstype uploaden
E-mail bestanden met de .msg extensie zijn vanaf nu te uploaden in Elements.
Dossier
E-mail op startpagina dossier
Op de startpagina van een dossier staan de e-mailadressen van de betreffende personen. Deze e-mailadressen zijn vanaf nu klikbaar. Wanneer u er op klikt, start er een nieuw e-mailbericht naar dit e-mailadres.
E-mail vanuit workflow publiek zetten
Het is vanaf nu mogelijk om, vanuit de workflow, automatisch een e-mail publiek te zetten. Dit hoeft dan niet meer handmatig te gebeuren. De klant ziet deze e-mail dan terug in zijn Digimap.
Als u gebruik wilt maken van deze functionaliteit, stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl.
Meerdere documenten publiek/niet publiek zetten
Het is nu mogelijk om meerdere documenten te selecteren en deze op publiek/niet publiek te zetten.
Dossierhistorie inzien
Per 25 mei geldt de wet voor Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Hiervoor is het onder andere belangrijk dat u terug ziet wat er in een dossier gedaan is en door wie. In het dossier is bij ‘Dossieropties’ (streepjes in de dossierheader) een nieuwe functionaliteit bijgekomen: ‘Dossierhistorie’. Hier ziet u wie het dossier heeft geopend en waar het naartoe is gestuurd. Al deze informatie wordt hier vanaf nu in opslagen.
Wat wordt er geregistreerd:
- Dossier opgehaald via externe koppeling, zoals de app.
- Export naar adviespakketten, bijvoorbeeld: Adviesbox, Figlo, Nextens, NHB, Scenario Advies.
- Directe koppeling, bijvoorbeeld: Risk.
- Workflowstappen vanuit HDN berichten
- Workflowstappen vanuit Factua berichten.
- Dossiersamenvatting.
- Dossier export.
Productdichtheid van dit dossier
Op de startpagina van een dossier staat de productdichtheid vermeld. Bij schadeverzekeringen werd het aantal schadeverzekeringen getoond zonder rekening te houden met de pakketten. Vanaf nu wordt hier wel rekening mee gehouden. Wanneer er een schadeverzekering als pakket met 4 onderdelen in het dossier staat (rechts in de productkaart), worden vanaf nu alle 4 de onderdelen als los product gezien en opgeteld bij de productdichtheid.
Financieel
Inkoopregister heet voortaan Inkoopfactuur
Vanuit de e-mail bijlage is het nu mogelijk om direct een inkoopfactuur aan te maken. Dit is weergegeven met een euro teken icoontje bij de bijlage. Een inkoopfactuur kan alleen aangemaakt worden binnen een dossier.
Reeds aangemaakte inkoopfacturen die niet gekoppeld zijn aan een dossier zijn niet meer te bewerken.
Geplaatst op 17 april 2018