Krijg je een foutmelding tijdens het exporteren van een advies vanuit jouw adviespakket naar Elements?
Indien de melding aangeeft dat de SSO code ontbreekt of foutief is, kan je de volgende stappen ondernemen:
- Ga in jouw adviespakket naar de instellingen van de koppeling met Elements. Hier zie je de volgende 4 velden; SSO code, Organisatienummer, Gebruikersnaam en Wachtwoord.
- De gebruikersnaam en het wachtwoord wat hier ingevuld dient te worden zijn de gegevens waarmee je zelf inlogt in Elements. Mocht je, jouw wachtwoord gewijzigd hebben in Elements dan dien je deze hier ook aan te passen. Indien je jouw wachtwoord niet gewijzigd hebt, volg dan onderstaande stappen:
- Open naast Adviesbox jouw Elements omgeving, ga naar beheer – organisatie en personen – zoek op de naam van jouw adviespakket (Let op adviesbox = Intersoftware). Klik op de naam van de organisatie en ga naar het tabblad ‘inventarisatie’.
- Hier zie je de SSO code en het aanstellingsnummer, het aanstellingsnummer is het organisatienummer. Controleer of deze overeenkomen met de gegevens in jouw adviespakket.
Indien je een andere foutmelding krijgt raden wij aan contact op te nemen met uw adviespakket.
Geplaatst op 22 november 2017