
Uw HDN Certificaat gaat per 22-05-2019 naar eigen beheer.
Wat verandert er?
Het intermediair wordt met Triple A weer eigenaar van zijn toegang tot het HDN platform; het HDN certificaat. Hiermee komt het verlengen en stopzetten van het HDN certificaat volledig in beheer van het intermediair.
Hoe ga ik over naar HDN Triple A?
Hiervoor heeft u van ons een e-mail ontvangen ‘HDN Triple A migratie’. Volg de stappen zoals deze beschreven zijn in de handleiding van deze e-mail.
Veelgestelde vragen
Moet ik mijn eigen contactgegevens invullen in de wizard?
Ja. Het certificaat en alle communicatie loopt vanaf nu via het intermediair. Daarom moet u hier uw eigen contactgegevens invullen.
Wordt er qua werking (van HDN in Elements) iets gewijzigd?
Nee. De werking van alle HDN-processen blijven werken zoals u gewend bent.
Moet ik na de overzetting mijn HDN certificaat zelf verlengen?
Ja, dit doen wij na de overzetting niet meer voor u. Hiervoor ontvangt u zelf bericht van HDN.
Wijzigt mijn certificaatnummer door de overzetting?
Nee. Uw certificaatnummer blijft exact hetzelfde.
Moet ik mijn productinrichting in Elements aanpassen?
Nee. U moet uw productinrichting niet aanpassen.
Blijft mijn certificaat op bedrijfsniveau?
Ja. Het HDN certificaat geldt nog steeds voor uw bedrijf. U hoeft dus geen certificaat per persoon aan te schaffen. Wel moet per persoon een sub-certificaat ingesteld worden.
Wat als ik mijn certificaat moet verlengen?
Vanaf het moment dat u over bent op Triple A is het certificaat in uw eigen beheer, u dient het certificaat dus ook zelf jaarlijks op tijd te verlengen. Voor meer informatie over het verlengen van een certificaat kunt u contact opnemen met HDN.
Meer informatie over HDN en Triple A?
Bezoek de website van HDN of lees de folder over HDN Triple A.
Geplaatst op 1 mei 2019