1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Dossier
  4. Een brief of formulier aanmaken in een dossier
  1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Communicatie
  4. Een brief of formulier aanmaken in een dossier

Een brief of formulier aanmaken in een dossier

Indien je een brief of formulier wilt aanmaken ga je hiervoor vanuit het dossier naar het tabblad ‘Communicatie – brief of formulier’.

Kies hier voor ‘Brief opstellen’ of ‘Formulier opstellen’.

Brief opstellen

Bij het opstellen van een brief is het verplicht om een template te kiezen, deze bepaalt namelijk de lay-out van jouw brief.

Daarnaast is het mogelijk om een standaard tekst of handtekening in te voegen. Selecteer deze in het dropdownmenu en klik vervolgens op het + teken erachter om deze toe te voegen aan jouw brief.

Stel jouw brief verder op naar wens en klik daarna op opslaan. Vervolgens kan je de brief exporteren naar PDF en deze via een e-mail versturen of de brief afdrukken om per post te versturen.

Formulier opstellen

Bij het opstellen van een formulier is het verplicht om een template te kiezen. Deze bepaalt niet alleen de lay-out van het formulier maar ook de invulling hiervan. Deze templates worden door onze consultants aangemaakt. Indien je een template wenst voor een formulier kan je hiervoor een aanvraag indienen naar support@fasterforward.nl

Vervolgens kan je het formulier verder invullen en opslaan. Daarnaast is het mogelijk het formulier te exporteren naar PDF en deze via een e-mail versturen of afdrukken.

Laatste update: 21 september 2020

Was deze informatie nuttig?