1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Dossier
  4. Een brief of formulier aanmaken in een dossier
  1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Communicatie
  4. Een brief of formulier aanmaken in een dossier

Een brief of formulier aanmaken in een dossier

Indien u een brief of formulier wilt aanmaken gaat u hiervoor vanuit het dossier naar het tabblad communicatie –> brief of formulier.

Kies hier voor ‘Brief opstellen’ of ‘Formulier opstellen’.

Brief opstellen

Bij het opstellen van een brief is het verplicht om een template te kiezen, deze bepaalt namelijk de layout van uw brief.

Daarnaast is het mogelijk om een standaard tekst of handtekening in te voegen. Selecteer deze in het drop down menu en klik vervolgens op het + teken erachter om deze toe te voegen aan uw brief.

Stel uw brief verder op naar wens en klik daarna op opslaan. Vervolgens kunt u de brief exporteren naar pdf en deze via een e-mail versturen of de brief afdrukken om per post te versturen.

Formulier opstellen

Bij het opstellen van een formulier is het verplicht om een template te kiezen, deze bepaalt niet alleen de layout van het formulier maar ook de invulling hiervan. Deze templates worden door onze consultants aangemaakt. Indien u een template wenst voor een formulier kunt u hiervoor een aanvraag indienen naar support@fasterforward.nl

Vervolgens kunt u het formulier verder invullen en opslaan. Daarnaast is het mogelijk het formulier te exporteren naar pdf en deze via een e-mail versturen of afdrukken.

 

 

 

Laatste update: 29 januari 2018

Was deze informatie nuttig?