De indeling van de support website is aangepast om het vinden van informatie te vereenvoudigen. Zo staan de hoofdonderwerpen van onze kennisbank bovenaan de pagina en daaronder alle actualiteiten, nieuwsberichten, releasenotes en tips. Via een hoofdonderwerp navigeer je gemakkelijk naar kennisartikelen die gaan over het geselecteerde onderwerp.
Deze artikelen helpen bij het dagelijks gebruik van Elements
Denk hierbij aan het instellen van een functionaliteit of het uitvoeren van een taak. In ieder kennisartikel leggen we dit stap-voor-stap uit.
De actualiteiten worden door onze support afdeling geselecteerd. Dit zijn berichten waarvan er op dat moment veel vragen zijn. Door hier direct een verwijzing naar te maken vanuit de hoofdpagina willen we onze klanten sneller van dienst zijn.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Tot slot staan de laatste vijf nieuwsberichten, releasenotes en tips weergegeven. We hebben deze naar onder verplaatst omdat deze via zowel het Elements scherm als nieuwsbrieven onder de aandacht worden gebracht. Via de supportwebsite leggen we de focus op onze kennisbank.
In 2022 gaan we de nieuwe hoofdpagina monitoren en waar nodig bijsturen. Zo werken we aan een optimaal systeem waar onze klanten de juiste informatie vandaan kunnen halen. Dit allemaal in het kader van ons motto: “iedere dag efficiënter”.
Geplaatst op 23 december 2021