Laatste nieuws
Hieronder vind je onze laatste nieuwsberichten.
Het klantdossier staat centraal in Elements. Vandaar dat het belangrijk is om vanuit het klantdossier te werken en niet vanuit uw e-mailbox. In het klantdossier komen namelijk uw klantgegevens terug, ook de correspondentie, documenten, producten en afspraken. Door deze opbouw heeft u altijd alle informatie van een relatie bij de…
Na de samenvoeging van Delta Lloyd en Nationale Nederlanden vorig jaar gaat Nationale Nederlanden nu een migratie doorvoeren voor het ZPP pakket. Hierover heeft u van Nationale Nederlanden een e-mail ontvangen. De meesten hebben vorig jaar de polissen van Delta Lloyd overgezet naar Nationale Nederlanden en/of Nationale Nederlanden Verzekeren Services…
Faster Forward heeft het volgende beleid omtrent het resetten en verstrekken van wachtwoorden. Voor het resetten van een wachtwoord neem je contact op met support op 0164-271281 of via e-mail support@fasterforward.nl. Support volgt de volgende stappen na bellen: Je bent jouw wachtwoord vergeten en belt naar onze support afdeling. Zij…
Vroeger Nu Onder ons motto ‘iedere dag een beetje beter’ zijn onze developers constant bezig met het verbeteren van Elements. Zo hebben veel schermen en pop-ups onlangs een nieuw likje verf gekregen. Ook zijn er functionaliteiten toegevoegd. Heeft u deze gemist in de releasenotes? Wij vatten ze nog even samen….
Wist u dat… Onze supportafdeling sinds april uitgebreid is met een nieuwe collega, Jay Pluymaeckers, mogelijk heeft u hem al gesproken. Elements beoordeeld is met een 8,5 in het DFO onderzoek. Lees hier meer hierover. Wij sinds 1 januari 2019 al 1890 supportvragen per mail én 2430 telefoontjes hebben behandeld….