In het eerste kwartaal hebben we al veel nieuwe functionaliteiten gelanceerd. Maar… we gaan door! Ook deze maand wordt onze software verrijkt met nieuwe en verbeterde functionaliteiten!
Op 26 april wordt Elements weer uitgebreid met de volgende features. Zo wordt jouw werkdag nog makkelijker.
Inhoud
Eenvoudig en veilig pdf bestanden bewerken
Gehele pakket te bekijken bij verwerken mutatie
Bezoekdatums automatisch in te vullen
Gearchiveerde polissen te verbergen in poliszoeker
Polis los te koppelen van binnengekomen post
Posten en boekstuk te openen vanuit Rekening Courant maatschappijen overzicht
Documenten alleen zichtbaar voor bevoegde personen
Andere verbeteringen
Eenvoudig en veilig pdf bestanden bewerken
Het is vanaf nu mogelijk om pdf bestanden te bewerken in een klantdossier. Hierdoor hoef je niet een ander programma voor te gebruiken of de pdf te printen om deze te bewerken. Zo regel je alles veilig binnen Elements.
Het bewerken van een pdf doe je bij het bewerken van een document of bij het bewerken van een stuk in een stukkenlijst. Er wordt hierbij geen afbeelding van het document gemaakt: het blijft een werkend pdf bestand.
Tekst onleesbaar maken (verwijderen)
Afbeelding onleesbaar maken (verwijderen)
Stempel of afbeelding toevoegen
Overige functionaliteiten
- Notities toevoegen
- Tekst toevoegen
Originele versie ook bewaren
Verwacht de maatschappij een versie waarbij het BSN onleesbaar is én de originele versie? Gebruik dan de optie ‘Origineel behouden’ om zowel de bewerkte als de originele versie van het PDF bestand te bewaren.
De pdf bewerker kan eventueel door Faster Forward worden uitgezet, als je hier geen gebruik van wilt maken.
Zo bewerk je een pdfAlle polissen uit pakket te bekijken bij verwerken mutatie
Het is nu mogelijk om in de controlelijst van binnengekomen mutaties alle polissen uit één pakket te bekijken. Zo heb je meer overzicht bij het verwerken van mutaties.
De nieuwe filter ‘Toon gehele pakket’ is namelijk toegevoegd. Deze staat standaard op ‘ja’, zodat altijd alle polissen uit een pakket worden getoond. Als je vervolgens een andere batch gaat bekijken, worden alle filters weer terug naar de standaard gezet.
Daarnaast is het openen van de ADN controlelijst vanuit een polis in het klantdossier is verbeterd. Als je op ‘Toon batch’ klikt in een AFD bericht, wordt in de controlelijst van de batch het gehele pakket getoond. Deze wordt ook geopend als je in een polis klikt op “Er staat een mutatie klaar voor de polis”.
Bezoekdatums automatisch in te vullen
De eerste en laatste bezoekdatumvelden in een klantdossier kunnen nu automatisch worden gevuld vanuit een workflow. Een workflow moet hiervoor wel op de juiste manier zijn ingericht door een consultant van Faster Forward.
Als je interesse hebt, stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl met als titel “Workflow inrichten voor bezoekdatums” en vermeld daarin in welke situatie je deze datums wilt invullen.
Gearchiveerde polissen te verbergen in poliszoeker
Bij het zoeken van een polis en het koppelen van een AFD bericht, kun je nu ook kiezen of je gearchiveerde polissen wel of niet wilt tonen. Deze filter (ja/nee/alle) staat standaard op ‘Alle’.
Polis los te koppelen van binnengekomen post
Bij het matchen van ADN berichten is er een blauwe informatieknop toegevoegd. Als je met je muis hierop gaat staan, zie je hoe de matches in dit scherm aan een polis worden gematcht.
Daarnaast kun je in dit scherm ook een match ontkoppelen met de knop “Match ongedaan maken”. Hiermee wordt een reeds gemaakte koppeling (die handmatig of automatisch is gemaakt) tussen een polis en een post ongedaan gemaakt.
Posten en boekstuk te openen vanuit Rekening Courant maatschappijen overzicht
Vanuit het Rekening Courant maatschappijen overzicht kan je nu vanuit elke prolongatie of mutatie post in één klik de bijbehorende batch openen. In de batch wordt dan automatisch alleen de posten van deze polis getoond.
Daarnaast kan je vanuit het Rekening Courant maatschappijen overzicht ook gelijk het bijbehorende boekstuk openen.
Documenten alleen zichtbaar voor bevoegde personen
In een klantdossier zie je nu alleen de documenten die horen bij de producten waar jij recht tot hebt. Als je bijvoorbeeld alleen de hypotheken in een dossier mag bekijken, heb je alleen nog toegang tot de documenten die gekoppeld zijn aan de hypotheken.
Hiermee kunnen documenten worden verborgen voor onbevoegde medewerkers van jouw organisatie. Om te voldoen aan de AVG wetgeving is het namelijk belangrijk om privacygevoelige informatie van jouw klanten te beschermen.
Het kan daarom voorkomen dat bepaalde medewerkers documenten wel of niet kunnen zien. Controleer daarom ook bij jouw organisatie of alleen bevoegde medewerkers en/of afdelingen toegang hebben tot bepaalde documenten. Wil je je rechten wijzigen? Neem dan contact op met onze supportafdeling.
Andere verbeteringen
- Bij het koppelen van een product aan een vergoedingengroep onder ‘Productbeheer’, is nu ook de productcode zichtbaar. Zo weet je zeker dat je het juiste product koppelt aan de vergoedingengroep.
- In het overzicht met betalingsherinneringen wordt nu het aantal dagen dat de factuur is vervallen getoond, in plaats van het aantal dagen dat de factuur is verzonden (openstaand).
- Handmatig aangemaakte prolongaties worden nu financieel ook afgehandeld via de Rekening Courant regeling.
- Wanneer je een persoon zoekt op geboortedatum op je dashboard wordt nu de juiste persoon getoond.
- Wanneer je een dossier exporteert, worden personen die vroeger een verzekerde waren onder een product, niet meer getoond bij het product in de dossier export.
- Werk- en landbouwvoertuigen kunnen nu via de API worden toegevoegd aan een Elements klantdossier. Dit is gunstig voor dataconversies en potentiële softwarekoppelingen.
- Het aantal verlopen taken wordt nu tot maximaal zes maanden in het verleden getoond op het dashboard.
- De knop “Incassowijze is incorrect” is niet meer beschikbaar omdat dit onduidelijkheden veroorzaakte in het Rekening Courant maatschappijen overzicht. Dit wordt later opgelost.
Geplaatst op 22 april 2022