Het is goed om te horen dat onze klanten tevreden zijn over onze hulp. Karin en Mikayla helpen onze gebruikers met verve. Zij zijn namelijk beoordeeld met een 8,2! Gefeliciteerd!
Druk jaar op support
Het was weer een druk jaar op support. In totaal hebben we 6343 tickets verwerkt, wat een toename van 11 procent is ten opzichte van 2016. De gemiddelde doorlooptijd van deze tickets is 3,5 dag. Dat wil zeggen dat we verzoeken van onze klanten gemiddeld binnen drie en halve dag oplossen. Buiten de tickets om hebben onze supportmedewerksters 4098 telefoontjes verwerkt. Hieronder zijn de verschillen per maand en in type ticket weergegeven.
Website
Het aantal bezoekers van onze supportwebsite is het laatste jaar ook enorm aan het toenemen. Zo zien we een stijging van maar liefst 59% procent ten opzichte van 2016. Het aantal sessies is zelfs toegenomen met 109%. Het is goed om te zien dat er veel gebruik wordt gemaakt van onze support pagina. We gaan ons dan ook focussen op het nóg beter indelen van onze support website.
Release notes
Het valt ons op dat de release notes veel gelezen worden. Om onze release informatie overzichtelijker weer te geven, wordt de informatie vanaf nu in een bericht geplaatst. Zo is het ook mogelijk om eenvoudig informatie over nieuwe functionaliteiten te zoeken en terug te vinden.
Tips en nieuwtjes
Elke week plaatsen we interessante tips en nieuwtjes op https://support.fasterforward.nl/nieuws/. Hou daarom deze pagina in de gaten voor actuele informatie over Elements!
Geplaatst op 17 januari 2018