Beschikbaar in eBlinqx Compleet, Verzekering Provinciaal, Hypotheek Totaal
Als je een klant wilt onderhouden, maak dan een abonnement aan in eBlinqx. Dit is ook nuttig als je niet daadwerkelijk abonnementen aanbiedt aan je klanten. Met het abonnement kun je namelijk eenvoudig alle contactmomenten vastleggen.
Bovendien worden er automatisch taken aangemaakt als een collega/binnendienst actie moet ondernemen.
Abonnement aanmaken
Om vanuit eBlinqx gemakkelijk/secuur onderhoud op bestaande klanten uit te voeren dien je eerst een contract op te voeren in het klantdossier.
Klik hiervoor op de knop ‘nieuw product’ en selecteer ‘contract’.
Vul in het linkerdeel minimaal alle verplichte velden in en klik op opslaan.
Klik vervolgens rechts op het plusje om een contractdeel aan te maken. Vul ook hier weer alle verplichte velden in en klik op de knop om deze op te slaan.
Doorloop workflow
Vul contactmoment in
Vervolgens doorloop je de workflow. In de workflow geef je aan wanneer het eerstvolgende contactmoment is. Hierdoor wordt een taak voor de behandelaar aangemaakt om contact met de klant op te nemen op die datum.
Geef aan of klant bereikbaar was en leg gesprek vast
In standaard workflow geef je per belpoging aan of de klant wel/niet bereikbaar was.
Let op: indien gewenst kan je de workflow anders laten inrichten door Blinqx. Stuur hiervoor een e-mail, inclusief gewenste workflow, naar support@fasterforward.nl. Wij nemen dan contact met je op voor eventuele kosten en de inrichting.
Als de klant niet bereikbaar is kan je aangeven of je de voicemail wel of niet hebt ingesproken. Als de klant na 3 belpogingen niet bereikt is dan wordt er een e-mail als concept klaargezet.
Geef acties door aan binnendienst
Als je de klant hebt bereikt dan heb je ook de optie om een overdracht te doen naar de Binnendienst. Als er acties benodigd zijn dan wordt er een taak aangemaakt voor de Binnendienst. Vanuit hier kan je ook een gespreksverslag maken.
Geef het volgende contactmoment op
In alle gevallen dien je aan het einde van het proces de volgende contactmoment op te geven. Zo begint de workflow weer vanaf het begin.