Nieuws

Laatste nieuws

Hieronder vind je onze laatste nieuwsberichten.

Wat te doen als je een foutmelding in jouw adviespakket krijgt?

Krijg je een foutmelding tijdens het exporteren van een advies vanuit jouw adviespakket naar Elements? Indien de melding aangeeft dat de SSO code ontbreekt of foutief is, kan je de volgende stappen ondernemen: Ga in jouw adviespakket naar de instellingen van de koppeling met Elements. Hier zie je de volgende…

Lees verder
Lees hier ons klachtenbeleid

We willen graag dat u méér dan tevreden bent over ons product Elements en de dienstverlening. Daar zetten we ons elke dag voor in. Wanneer u niet tevreden bent over het product Elements, onze support, afhandeling van opdrachten of een andere negatieve ervaring heeft bij Faster Forward stellen wij het…

Lees verder
Bent u bekend met ons supportbeleid?

Gezien u dagelijks met Elements werkt is het mogelijk dat u tegen vragen of problemen aanloopt. Deze kunnen voor u op dat moment urgent zijn. Om de stroom van contactmomenten in goede banen te leiden en u snel te helpen, is het belangrijk dat onze procedure duidelijk is. Wat mag u…

Lees verder
Klanten verhuizen? Maak een verhuizing aan in Elements!

Wanneer een klant gaat verhuizen kost het vaak veel tijd en werk om overal het adres aan te passen. Maar wist u dat u de verhuizing ook automatisch kunt verwerken in Elements? Klik hier voor meer uitleg over het aanmaken van een verhuizing in een dossier.

Lees verder
Vaak hetzelfde bericht sturen? Maak een standaard tekst aan!

Komt het vaak voor dat u hetzelfde bericht naar verschillende klanten verstuurt? Indien u niet steeds het bericht opnieuw wilt typen is het mogelijk om hier een standaard tekst van te maken. Klik hier voor meer informatie over het aanmaken van een standaardtekst.  

Lees verder

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrieven om regelmatig tips te ontvangen.

top