Beschikbaar in: eBlinqx Compleet, Verzekering Provinciaal, Hypotheek Totaal
Bij het aanmaken van een dossier krijgt het dossier een bepaalde dossierstatus. Ook wordt deze gekoppeld aan een kantoor en krijgt een omschrijving mee. Indien hierin iets niet klopt dan is het mogelijk om dit te wijzigen.
Wijzigen
Voor het wijzigen van de status en/of omschrijving van een dossier en/of het kantoor, ga je naar de startpagina van het desbetreffende dossier. Daar klik je op het hamburgermenu rechts boven in de header. Dan kies je voor Dossierinstellingen.
Status
De status kan gewijzigd worden bij Status. Hier kies je de gewenste status vanuit het dropdownmenu.
Indien je de juiste rechten hebt, is het mogelijk om dossierstatussen toe te voegen, wijzigen en verwijderen. Hiervoor ga je naar Beheer – Systeem – Dossier status. Hier klik je op het plusicoon om een nieuwe status aan te maken. Het is mogelijk om via de workflow dossiers automatisch deze status te geven. Om dit aan te laten passen in de workflow stuur je een e-mail naar support@fasterforward.nl. Geef hierbij aan in welke workflow/op welk moment je de status wilt laten aanpassen. Het wijzigen en verwijderen kan alleen als de dossierstatus niet in gebruik is.
Omschrijving
De omschrijving kan aangepast worden naar wens bij Omschrijving.
Kantoor
Het kantoor kan gewijzigd worden door te klikken op het pijltje achter kantoor.
Om de wijzigingen op te slaan, klik je op het opslaanicoon.
Kantoor wisselen bij gebruik meerdere HDN certificaten
Indien jouw omgeving gebruik maakt van meerdere HDN certificaten is het niet altijd mogelijk om het kantoor te wijzigen. Dit is het geval wanneer er in het dossier een lopende HDN aanvraag staat. Dat betekent dat er een hypotheek, levensverzekering of krediet in het dossier staat:
- die NIET gearchiveerd of verwijderd is of
- er staat een uitgaand HDN bericht (AX, KX, LX, WX of ZX) onder verzonden in de laatste 6 maanden of
- met systeemstatus
nieuw
Er verschijnt dan een melding dat het niet mogelijk is om het kantoor te veranderen.