1. Kennisbank
  2. Elements
  3. Communicatie
  4. Gebruiker toegang geven tot een mailbox

Gebruiker toegang geven tot een mailbox

Indien u beheerder bent van uw Elements omgeving dan heeft u de mogelijkheid om zelf de mailboxen van u en uw medewerkers te beheren.

Hiermee bepaalt u zelf welke gebruikers toegang hebben tot een of meerdere mailboxen. Wilt u een medewerker toegang verlenen tot een extra mailbox of juist de toegang tot een mailbox intrekken?
Volg dan onderstaande stappen:

  1. Ga naar Beheer -> Email -> E-mailmanager
  2. Klik op de mailbox waar u de gebruiker toegang voor wilt verlenen of de toegang voor wilt intrekken.
  3. Ga naar het tabblad eigenaar.  Gebruiker toegang geven:
  4. Klik aan de rechterkant op de blauwe pijl achter ‘selecteer een organisatie’ en selecteer vervolgens het kantoor waar de desbetreffende gebruiker aangekoppeld is.
  5. Hierna verschijnt er een lijst van personen die aan het kantoor gekoppeld zijn, klik achter de naam van de persoon die u wilt koppelen aan de mailbox.
    toegang1
    Gebruiker toegang ontnemen:
  6. Klik op het rode kruis achter de gebruiker om de toegang tot de mailbox te ontnemen. Hierna is het niet meer mogelijk voor de gebruiker om de mailbox in te zien en e-mails vanuit te versturen.
    toegang2

Let op! Mocht u geen e-mailmanager in de beheer module hebben en u bent mutatiebevoegd, stuur dan een e-mail met het verzoek om deze rechten aan te zetten naar support@fasterforward.nl

Laatste update: 30 oktober 2018

Was deze informatie nuttig?