Je verstuurt de Digimap activatiemail naar jouw klant, maar helaas verstuur je deze naar een verkeerd e-mailadres. Dit kan herstellen en is dit artikel lees je hoe je dit kunt doen.
Je kunt dit gemakkelijk herstellen door de volgende stappen te volgen:
1.Verwijder altijd eerst het onjuiste e-mailadres en voeg het juiste e-mailadres toe. Dit in het dossier – tabblad ‘partijen en objecten’ – wijzigingsicoon achter de betreffende persoon – e-mailadressen.
2.Ga in het dossier naar het tabblad export en verwijder hier de huidige Digimap door op het rode kruisje te klikken.
3. Maak vervolgens de digimap opnieuw aan, dit kan op 2 manieren:
- Ga in jouw reeds aangemaakte dienst naar het tabblad workflow. Klik hier links boven op het + icoon en selecteer vervolgens de workflow ‘digimap – login aanmaken’. Loop deze wederom door zoals je gewend bent de Digimap aan te maken. Let op: dit tabblad is vaak niet voor iedereen beschikbaar, dit is afhankelijk van jouw rechten.
- Wanneer je de rechten niet hebt, is het ook mogelijk de gehele dienst te verwijderen en opnieuw aan te maken. Vanuit de nieuwe dienst kan je wederom de Digimapworkflow doorlopen.