1. Kennisbank
  2. Mijn omgeving
  3. mijnDigimap
  4. Digimap activatielink naar verkeerd e-mailadres verstuurd

Digimap activatielink naar verkeerd e-mailadres verstuurd

Je verstuurt de Digimap activatiemail naar jouw klant, maar helaas verstuur je deze naar een verkeerd e-mailadres. Dit kan herstellen en is dit artikel lees je hoe je dit kunt doen.

Je kunt dit gemakkelijk herstellen door de volgende stappen te volgen:

1.Verwijder altijd eerst het onjuiste e-mailadres en voeg het juiste e-mailadres toe. Dit in het dossier – tabblad ‘partijen en objecten’ – wijzigingsicoon achter de betreffende persoon – e-mailadressen.

2.Ga in het dossier naar het tabblad export en verwijder hier de huidige Digimap door op het rode kruisje te klikken.

3. Maak vervolgens de digimap opnieuw aan, dit kan op 2 manieren:

  • Ga in jouw reeds aangemaakte dienst naar het tabblad workflow. Klik hier links boven op het + icoon en selecteer vervolgens de workflow ‘digimap – login aanmaken’. Loop deze wederom door zoals je gewend bent de Digimap aan te maken. Let op: dit tabblad is vaak niet voor iedereen beschikbaar, dit is afhankelijk van jouw rechten.
  • Wanneer je de rechten niet hebt, is het ook mogelijk de gehele dienst te verwijderen en opnieuw aan te maken. Vanuit de nieuwe dienst kan je wederom de Digimapworkflow doorlopen.
Laatste update: 18 januari 2023

Was deze informatie nuttig?

top