1. Kennisbank
  2. Verzekeringen
  3. Producten
  4. Schademelding aanmaken en verwerken

Schademelding aanmaken en verwerken

Wanneer er een schademelding binnenkomt kunt u deze direct in het klantdossier verwerken.

Ga naar het desbetreffende product in het klantdossier en klik in het snelmenu op ‘Schademelding aanmaken’ of ga naar het tabblad Schademelding en klik hier op + om een schade aan te maken.

schademelding

Vervolgens kunt u alle informatie over de schademelding in de schadekaart invoeren en de workflow doorlopen om de schade verder te verwerken.

schademelding2

Mocht de workflow voor schademelding niet automatisch opstarten neemt u dan contact op met support@fasterforward.nl.

Let op: de groene velden zijn verplichte velden en er dient altijd een contractdeel geselecteerd te worden waar de schademelding aan gekoppeld dient te zijn. Dit is het rechter pakket onderdeel van de schadekaart. De voorwaarde hiervan is dat de datum van de schademelding moet liggen tussen de start- en einddatum van het pakketonderdeel.

Laatste update: 3 juli 2019

Was deze informatie nuttig?