Dossiers

Het klantdossier staat centraal in Elements.

Dossiers kunnen van verschillende typen zijn:

  • Klantdossier: de centrale plek waar je alles van jouw klant vastlegt
  • Leveranciersdossier: om alle leveranciersinformatie in te verwerken
  • Deelnemersdossier: om alle kantoorinformatie in bij te houden
  • Personeelsdossier: om alle informatie van de werknemers in op te nemen

In het klantdossier komen uiteraard jouw klantgegevens terug, maar ook de correspondentie, documenten, producten en afspraken. Door deze opbouw heb je altijd alle informatie van een relatie bij de hand op één plaats in jouw Elements omgeving.

Voor verdere uitleg over hoe je een dossier aanmaakt, klik je hier.

Hoe zoek ik een bestaande klant op?

Via het dashboard kan je een bestaand dossier zoeken. Hier kan je op verschillende aspecten zoeken zoals; achternaam, straat, postcode etc.

Tip 1: Zorg ervoor dat je altijd een percentage teken ( % ) voor hetgeen zet waar je op wilt zoeken.

Tip 2: Via ‘toon uitgebreide filters’ kan je alle filters zien waarop je kunt zoeken. Daarnaast kan je daar selecteren op welke type dossier je wilt zoeken. Indien een klantdossier niet naar voren komt, kan het zijn dat het type klantdossier niet geselecteerd is (deze is dan grijs).

Om door te gaan naar de uitleg voor Pagina’s & Knoppen kan je hier klikken.

Laatste update: 29 juni 2020

Was deze informatie nuttig?