Dossiers

Het klantdossier staat centraal in Elements.

Dossiers kunnen van verschillende typen zijn:

  • Klantdossier: De centrale plek waar u alles van uw klant vastlegt
  • Leveranciersdossier: Om alle leveranciers informatie in te verwerken
  • Deelnemersdossier: Om alle kantoor informatie in bij te houden
  • Personeelsdossier: Om alle informatie van de werknemers in op te nemen

In het klantdossier komen uiteraard uw klantgegevens terug, maar ook de correspondentie, documenten, producten en afspraken. Door deze opbouw heeft u altijd alle informatie van een relatie bij de hand op één plaats in uw Elements omgeving.

Voor verdere uitleg over hoe u een dossier aanmaakt, klikt u hier

Hoe zoek ik een bestaande klant op?

Via het dashboard kunt u een bestaand dossier zoeken. Hier kunt u op verschillende aspecten zoeken zoals; achternaam, straat, postcode etc.

Tip: Zorg ervoor dat u altijd een percentage teken ( % ) voor hetgeen zet waar u op wilt zoeken.

Om door te gaan naar de uitleg voor Pagina’s & Knoppen kunt u hier klikken.

Laatste update: 5 juni 2019

Was deze informatie nuttig?