Dossiers

In Elements kan je verschillende type dossiers aanmaken om zo alle informatiestromen goed te documenten. Het klantdossier staat centraal in Elements.

Dossiers kunnen van verschillende typen zijn:

  • Klantdossier: de centrale plek waar je alles van jouw klant vastlegt
  • Leveranciersdossier: om alle leveranciersinformatie in te verwerken
  • Deelnemersdossier: om alle kantoorinformatie in bij te houden
  • Personeelsdossier: om alle informatie van de werknemers in op te nemen

In het klantdossier komen uiteraard de klantgegevens terug, maar ook de correspondentie, documenten, producten en afspraken. Door deze opbouw heb je altijd alle informatie van een relatie bij de hand op één plaats in jouw Elementsomgeving.

Voor verdere uitleg over hoe je een dossier aanmaakt, klik je hier.

Bestaande klant opzoeken

Via het dashboard kan je een bestaand dossier zoeken. Hier kan je op verschillende aspecten zoeken zoals; achternaam, straat, postcode etc.

Tip 1: Zorg ervoor dat je altijd een percentage teken ( % ) voor hetgeen zet waar je op wilt zoeken.

Tip 2: Via ’toon uitgebreide filters’ kan je alle filters zien waarop je kunt zoeken. Daarnaast kan je daar selecteren op welke type dossier je wilt zoeken. Indien een klantdossier niet naar voren komt, kan het zijn dat het type klantdossier niet geselecteerd is (deze is dan grijs).

Tip 3: Via het icoon Recente dossier – zoek dossier kom je op het dashboard uit en zijn de uitgebreide filters direct uitgeklapt

Om door te gaan naar de uitleg voor Pagina’s & Knoppen kan je hier klikken.

Laatste update: 28 september 2022

Was deze informatie nuttig?

top